torsdag den 15. maj 2014

Familien

I søndags var jeg på visit hos Susan og Jesper, som har Dhana's mor Lukla. De havde fint besøg i weekenden. Lukla's mor Frida var på visit. Jeg har hørt rigtig meget om skønne frække Frida, men aldrig haft den fornøjelse at hilse på hende. Så når jeg nu havde chancen, skyndte jeg mig at gribe den.
Hvor er hun dejlig og præcis så fræk som jeg havde hørt. Man skal ikke gå fra sin mad, når Frida er i nærheden for så er det pist væk når man kommer tilbage. Det må være det Dhana har arvet. Susan mener dog ikke det er arveligt for mor Lukla gør det ikke. Måske er det en af de arvelige tilbøjeligheder som bare er sprunget en generation over. Det kan da umuligt skyldes dårlig opdragelse ;-)


Frida holdt sig pænt i nærheden
af mig så længe der var kage.


Dronning Frida
 
Prinsesse Lukla tronede i sin stol


Ingen kommentarer:

Send en kommentar